OEFENINGEN VOOR TRICEP MET WEERSTANDSBAND FITELASTIX

Triceps zijn de spieren aan de achterkant van de bovenarm. De beste triceps oefeningen hangen af van je doelstelling en benodigde materialen. Met de weerstandsband van FITELASTIX creëer je constante spanning en progressieve weerstand. Hiermee zit je altijd goed! Onze weerstandsbanden bieden allerlei triceps oefeningen die gemakkelijk toe te passen zijn in jouw workouts. Wat je doel ook is, je behaalt snel en zichtbaar resultaat!

TRICEP OEFENINGEN FITELASTIX

Met de innovatieve weerstandsband van FITELASTIX train je gemakkelijk en efficiënt je triceps. In onderstaande video geven we een aantal voorbeelden van triceps oefeningen met onze weerstandsband. Voel je vrij om eigen ideeën en oefeningen toe te voegen in jouw trainingen voor de triceps. Bekijk 5 tips voor gebruik FITELASTIX weerstandsband voor efficiënt gebruik en om blessures te voorkomen. 


 

STEL JE FITELASTIX WORKOUTS SAMEN

Workouts kun je op allerlei manieren samenstellen. Je kunt je bijvoorbeeld volledig richten op twee á drie spiergroepen tijdens een training of juist een full body workout doen. Je stelt je workouts af op basis van de tijd die je hebt, wat je wil bereiken en hoe vaak je wilt trainen. Dit is helemaal jouw invulling.

Wij raden aan om…

  • twee á drie keer per week te trainen;
  • maximaal drie oefeningen per spiergroep (tijdens één workout) te trainen;
  • iedere oefening drie of vier keer (3-4 sets) uit te voeren;
  • per set 8-12 herhalingen uit te voeren (zowel links als rechts).

In onze instructievideo’s worden enkel voorbeelden gegeven. Hierin is geen rekening gehouden met bovenstaande sets en herhalingen.