RETOURNEREN

14 dagen bedenktijd

Het kan voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is. Daarom bieden wij de mogelijkheid om jouw bestelde producten gemakkelijk en snel binnen 14 dagen te retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending is terugbetaald.

Stappenplan retourzending (PostNL/DHL zending)

Ons retourproces voor PostNL en DHL zendingen is heel simpel! Volg onderstaande stappen en binnen afzienbare tijd is je retour klaar voor verzending. 

  1. Ga naar onze retourportaal en vul jouw postcode en ordernummer (of Track & Trace nummer) in;
  2. Doorloop de stappen in de retourportaal. Laat ons weten welke producten je wil retourneren, waarom je deze wil retourneren en bij welk pakketpunt je deze wil afgeven;
  3. Verpak het artikel in de originele productverpakking. Sluit de verpakking zorgvuldig en goed af;
  4. Plak het retouretiket over het originele verzendlabel. Zorg ervoor dat in ieder geval de streepjescode van het oude verzendlabel niet zichtbaar is;
  5. Geef het (brievenbus)pakket af bij het gekozen pakketpunt.

Kosten

Retourkosten voor standaard PostNL/DHL zendingen zijn (deels) voor eigen rekening en bedragen € 2,95. Dit bedrag wordt verrekend op het moment dat je jouw retourzending aanmeldt via onze retourportaal.

Retourzending 'Lokale bezorging'

Bestelling ontvangen met 'Lokale bezorging' (zonder Track & Trace)? Dan kun je jouw bestelling retour sturen middels de retourinstructies voor 'Lokale bezorging'.

Kosten

Eventuele retourkosten voor het retour sturen van een 'Lokale bezorging' zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van je gekozen retouroptie uit de retourinstructies voor 'Lokale bezorging'.

Schade aan product(verpakking)

Is er schade aan het product of de verpakking, is de retourzending incompleet of is het product aantoonbaar veelvuldig gebruikt? Dan kunnen wij het product niet meer gebruiken en wordt (een gedeelte van) het bedrag niet terugbetaalt.

Wij checken alle producten voordat we deze verzenden en retour ontvangen. Het kan voorkomen dat tijdens het vervoeren en bezorgen schade wordt toegebracht aan het product of de verpakking. Ontvang je een incomplete bestelling of een bestelling met (aantoonbare) schade? Neem dan direct contact met ons op.