OEFENINGEN VOOR BICEP MET WEERSTANDSBAND FITELASTIX

Biceps, je kent ze wel. Die mooi rond gevormde spierballen aan je bovenarm. Of is het vooral pudding op dit moment? Dan is het misschien tijd om daar wat aan te doen. Wat je ook wil bereiken, met een weerstandsband van FITELASTIX train je jouw biceps met allerlei verschillende oefeningen. Door de constante spanning op de spier en de verschillende secties in de band train je jouw biceps efficiënt en op jouw niveau.

BICEP OEFENINGEN FITELASTIX

Ready?! Ervaar ultiem gebruiksgemak en gewenst resultaat met jouw FITELASTIX workouts voor biceps en alle andere spiergroepen. In onderstaande video geven we een aantal voorbeelden van biceps oefeningen met onze weerstandsband. Voel je vrij om eigen ideeën en oefeningen toe te voegen in jouw trainingen voor de biceps. Bekijk 5 tips voor gebruik FITELASTIX weerstandsband voor efficiënt gebruik en om blessures te voorkomen. 

 

STEL JE FITELASTIX WORKOUTS SAMEN

Workouts kun je op allerlei manieren samenstellen. Je kunt je bijvoorbeeld volledig richten op twee á drie spiergroepen tijdens een training of juist een full body workout doen. Je stelt je workouts af op basis van de tijd die je hebt, wat je wil bereiken en hoe vaak je wilt trainen. Dit is helemaal jouw invulling.

Wij raden aan om…

  • twee á drie keer per week te trainen;
  • maximaal drie oefeningen per spiergroep (tijdens één workout) te trainen;
  • iedere oefening drie of vier keer (3-4 sets) uit te voeren;
  • per set 8-12 herhalingen uit te voeren (zowel links als rechts).

In onze instructievideo’s worden enkel voorbeelden gegeven. Hierin is geen rekening gehouden met bovenstaande sets en herhalingen.